NY SPONSOR!

Posted: desember 27, 2010 in GSK, Physiogel, sponsor

Fana Stadion under EM superliga i sommer. Foto: ARNE RISTESUND

Dette bilde er tatt fra BA sin artikkel om den nye sponsoravtalen min med GlaxoSmithKline (GSK). Avtalen er over to år og eg blir dermed deres utøver frem mot London-OL! Veldig spennende, ettersom eg skal bidra med foredrag inn i bedriften i tillegg til å fronte hudprodukter i serien Physiogel.

Eg er nok mer enn gjennomsnittlig opptatt av både mat, trening og hud. Det er derfor svært positivt for meg å fronte ein så rein produktportefølje som disse fuktighetskremene. Produktene er uten parfyme og parabener. Derfor er dette produkter jeg selv liker, bruker og kan anbefale andre. Det er viktig for meg å ha seriøse samarbeidspartnere som kan bidra til at eg utvikler meg både som utøver og menneske, og eg er veldig fornøyd med dette samarbeidet:)

Ellers så er det 2 dager til avreise Sør Afrika! Gleder meg!!!

Legg igjen en kommentar

