Grete Waitz i stua

Posted: desember 4, 2010 in motivasjon
Stikkord:

Til stor inspirasjon har eg no Grete Waitz statue i stua! Etter å ha mottatt prisen for beste kvinnelig friidrettsutøver av Friidrettens Venner idag var det ingen tvil om kor prisen skulle plasseres! Eg ville plassere den et sted eg ser den hver dag og den djupe vinduskarmen i stua var ein heilt perfekt spot:)

Eg har tidligere skrevet om at Grete er ein stor inspirasjon for meg, og sier det igjen! Det var Grete som delte ut prisen og vi spiste lunsj sammen etterpå… Mye som blei diskutert, men det viktigste ho sa idag var at eg måtte være tålmodig no i treningsarbeidet de neste ukene ettersom eg har hatt noen uker uten noe særlig løping for å bli kvitt ein betennelse i hinna mellom hel og akilles. Kan ikkje hoppe over noen trinn sjølv om helen er heilt bra igjen. Noe eg selvfølgelig veit, men trenger å høre det likevel! For å si det sånn så er det ho ikkje viljen det står på. Viljen til å trene kan være vår værste fiende i skadeperioder…

TÅLMODIGHET er dagens ord!

Og takk!

Kommentarer
  1. Camilla sier:

    Denne prisen fortjente du Ingvill!
    Gratulerer så mye!
    Og DU er en stor inspirasjon vet du! 😉 Stå på!

  2. laura sier:

    Gralla med pris! Oppsummeringen ifm prisutdelingen poengterte liksom hvor enormt bra du har prestert i år! Takk for fantastiske opplevelser. Jeg har så sykt lyst at du skal sette norsk rekord på 1500m også! Heier masse på deg.

Legg igjen en kommentar

