Kuldegrader = mye innetrening

Posted: november 24, 2010 in treningsleir

Leggene mine liker ikkje is og kulde; det er ikkje noe nytt – det har alltid vært sånn!

Men vi bur jo her oppe i nord og gradestokken kryper nedover når det nærmer seg desember;  det er heller ikkje noe nytt – og det har alltid vært sånn!

Då trekker eg innendørs for min trening. Heldigvis har eg gode alternativer her i Oslo med Toppidrettssenteret sine møller, Bislett stadion og bassenget på Domus Athletica. Selvfølgelig savner eg den friske følelsen det gir å trene ute, men det er selvfølgelig mulig for meg å ta ein tur ut også innimellom:) På rolig trening. Intervaller forblir inne i varmen!

No om dagen planlegger eg også treningsleir i Stellenbosch i Sør Afrika i januar. Det blir skikkelig deilig med bar bakke og mange varmegrader! Eg har aldri vært der… Har du? Og har du noen gode tips?

 

 

Kommentarer
  1. Heisan, Stellenbosch er fantastisk. Vi reiser ned dit 28 desember til 8 januar. Sjekk bloggen min. Har faktisk skreve litt om plassen idag. GLED DEG!!! Kanskje vi sjåast?

  2. RunIngvill sier:

    Så flott! Vi sees sikkert der nede då:)

Legg igjen en kommentar

