Gulars Årsfest

Posted: november 15, 2010 in Gular, inspirasjon

I helga var eg i Bergen. Lørdag var det Gulars Årsfest so0 stod på programmet og søndag hadde vi jentene i klubben ein egen samling. Det var veldig hyggeligg, sjølv om eg fremdeles er støl etter armhevingskonkurransen(!). Joda, korte skjørt eller djupe utringninger for jentene var ingen unskyldning for å legge seg på golvet for å vise ka vi var gode for. Eh, det skal sies at jentene fikk lovt å ha knea nedi… Ikkje heilt likestilt;) men likevel støl!

Morten Straume slapp heller ikkje unna!

På søndags formiddag snakket eg med jentene hjemme hos Ida og så gikk vi på Godt Brød og spiste deilig lunsj. Veldig koselig, og eg gleder meg til neste gang eg ser alle igjen!

Legg igjen en kommentar

