London calling!

Posted: oktober 28, 2010 in LONDON 2012

I helga var eg i London sammen med Anne Haaland Simonsen (ei av mine to forlovere). Vi var der fra fredag til mandag. Kjempe gøy å dra bort ei helg. Eg reiser jo bare steder når eg skal konkurrere eller på treningsleir, så dette var litt meir ferie. Sånn som vanlige folk gjør. Shopping, sightseeing, museum/galleri, deilig mat og drikke… Eller det vil si at vi rakk jo også og løpe to intervalløkter i Hyde Park på lørdag og mandag, så heilt normalt er det vel ikkje;)

Men Anne som er tidligere toppidrettsutøver var med på intervaller og heilt inneforstått med opplegget. Fantastisk å ha sånne venner. Vi storkoste oss virkelig!

No er det tilbake til hverdagen og VEIEN MOT LONDON! Er jo bra å være der noen ganger  de neste årene sånn at eg føler det er litt min by når eg kommer dit og skal prestere på topp om litt over 650 dager…

Dagen idag har vært skikkelig bra med terskeløkt idag tidlig etterfulgt av ei god styrkeøkt noen timer seinere. Styrketreningen er ny på programmet. Eg har fått egen trener til det og han pusher meg på mange stabilitet/styrke øvelser. Utfordrande og kjekt på samme tid. Må si at eg fremdeles var ganske støl etter tirsdagens økt idag, så det svei litt ekstra. Haha…

Middagstid her; SALMA laks og mango-spinat wok som serveres hos oss idag.

Kommentarer
  1. Siri sier:

    Høres kjempehyggelig ut, hils Anne og kos dere masse i London! Digger London, var der i helga selv.

  2. HEI sier:

    Jeg bare lurte på hvor man kan få kjøpt Nike-tightsene/shortsene og klærne du har? Du er vel sponsa og får dem, men for oss «vanlige» folk..
    Guttemodellen, btw 😉
    Tror ikke de har de på Löplabbet.. eller?

    • RunIngvill sier:

      Hei!
      Kult at du liker treningsklærne mine:)
      Eg er sponset av NIKE og får utstyret mitt direkte fra de, men de har mye av løpetøyet på Løplabbet og i andre mindre spesifikke sportsbutikker. Eller på nettet då:)
      Eg var i NIKEtown i London og det var som å komme til mitt eget klesskap:) så visst du er der ein gang må du stikke innom!

  3. Elin Cesilie sier:

    hei hei!
    Det ser ut til at dere hadde det supert i London 🙂 Bra å få litt andre input også, for da får man helheten og det er viktig! Bra blogg du har og skal følge med til London 2012 🙂 Snakkes snart!

    • RunIngvill sier:

      Kjære Elin!
      London var kjempe gøy, du skulle ha vært med:) Neste år får vi planlegge ny tur! Veien til London er spennende, og då snakker eg ikkje om den 2 t lange flyturen;)
      KLEM

  4. HEI sier:

    Okei, tusen takk:)

Legg igjen en kommentar

