Planlegging

Posted: oktober 18, 2010 in Alter G, Grunntrening

September og oktober er planlegging av ny sesong. Og det er tydeligvis ikkje gjort i ein fei å få alle bitene i puslespillet til å gå opp… Gleder meg til å bruke all energi som finnes i denne kroppen til å trene hardt og sove godt!

Planen for oktober har vært å komme i rutiner med 10 treningsøkter per uke. Mye fokus på grunnleggende styrke og spenst, 2 terskeløkter i uka, og ingen syreøkter. Det er deilig å komme inn i rutiner igjen! Sjølv om eg har hatt litt vondt i hel/akilles de siste ukene og måtte tatt noen økter med alternativ trening og ein del løping på AlterG, har eg fått kjenne på kroppen kossen høsttreningen er!

Idag er det 25×1 min på Voldsløkka som står på programmet!

 

Kommentarer
  1. Runhild sier:

    Gøy å følge med på bloggen, Ingvill! Lykke til med treningen fremover:)

  2. RunIngvill sier:

    Tusen takk! Det ligger mange timer med trening foran meg disse månedene. Viktig med et veldig bra grunnlag. I fjor var november ein litt «dårlig» måned kor eg hadde altfor mye å gjøre utenom treningen. Så i år drar eg bort i midten av november for å fokusere 100%!

  3. Runhild sier:

    Høres veldig bra ut! stå på:D

Legg igjen en kommentar

