Startvansker

Posted: oktober 14, 2010 in skader, start

Foruten å være skikkelig støl – som jo faktisk er veldig vondt og godt på samme tid – har eg hatt litt smårusk no de første ukene med trening… Etter ein (fantastisk) fjelltur på Elba (Italia) fikk eg litt vondt i hæl/akilles og så har det vært litt vondt innimellom siden da. No tok eg rett og slett noen dager uten løping, og det kjennes som om det har sluppet taket. Heldigvis!

Det som er dumt, er at eg ikkje får løpe Furumomila på lørdag som eg hadde gleda meg til 😦 men erfaring har lært meg at det er best å ta sånne småvondter på alvor og bli kvitt de fort.

Fornuften har seiret!

 

Legg igjen en kommentar

