Rieti here I come!

Posted: august 26, 2010 in 1500 m, forberedelser, treningsleir
Tags: ,

De siste dagene i Oslo har eg følt at høsten har kommet snikende… Ingen god følelse når eg skal løpe 2 av mine viktigste løp på søndag og onsdag. Høstfølelse = Sesong avslutte (for min del…)

Dermed var det bare ein ting å gjøre. Booke om flybilletten og reise til Italia noen dager før planlagt avreise! Så her er eg på flytoget igjen:) Vi var i Rieti i fjor også. Nydelig liten landsby litt nord-øst for Roma. I tillegg til å være et fantastisk sted er det jo noe meir med dette stedet. Banen her er nemlig kjent for å være veldig rask! Mange som har løpt denne konkurransen har sine perser herfra…

Gleder meg til å komme til sol og varme. Og bli klar for et raskt løp søndag!

Kommentarer
  1. Siri sier:

    Lykke til Ingill. God plan det der:-)

  2. Tom-Erik sier:

    Rieti skuffet ikke….? Gratulerer!

Legg igjen en kommentar

