Mitt første internasjonale seniormesterskap!

Posted: juli 26, 2010 in 1500 m, EM Barcelona

Endelig kan eg vel si! Det er 13 år siden eg var med på mitt første junior EM…

Formen er på plass. Det var deilig å få det bekrefta i Paris. Å gå inn i mesterskapet med sin livs beste form er ihvertfall ikkje feil… Skulle gjerne ønske at eg hadde tider på under 4.00 inne, men det er urealistisk(!) i år. Kanskje om et års tid;) Realistisk sett så ligger eg på 7. plass i Europa no og tror eg kan løpe endå litt fortere enn i Paris, men det er mange jenter på rundt 4.04-4.06, så det blir nok veldig jevnt blant de 15 beste.

Mitt mål er å komme til finalen, den målsettingen satte vi (Knut og meg) for to år tilbake. I fjor var målsettingen å ha 50% mulighet til å komme meg til VM (noe eg nesten klarte; 3 tideler unna). Og i år er målet å komme til finalen i EM. Hovedmålene for de neste årene blei og lagt då, men de kommer eg tilbake til seinere;)

Fullt fokus på 1500m forsøk på fredag kl 2000 ihvertfall. Då gjelder det å være våken og ha lette bein! Gleder meg masse no, og begynner å bli ganske utålmodig etter å løpe løp igjen. Er jo 10 dager siden Paris no. Siste baneøkt blei unnagjort på Bislett idag, så eg er klar! Men avreise er ikkje før onsdag, så i morgen blir det å se EM i friidrett på TV fra sofaen. Hihi… Gleder meg til å se de andre norske som skal i aksjon!

Kommentarer
  1. Camilla sier:

    Lykke til Ingvill! Hele Norge heier på deg!:-D

  2. Mette sier:

    Lykke til Ingvill, trå til i forsøket – jeg heier på deg:-)

Legg igjen en kommentar

