Paris

Posted: juli 15, 2010 in 1500 m, Diamond League
Tags:

Ville bare oppdatere dokke på min nye location; rett ved siden av Eiffel Tårnet! Løper Diamond League imåra og utøverhotellet ligger 100 m unna sjølvaste landemerke t Paris. På veien hit kjørte vi gjennom Triumfbuen (min fransk er ikkje noe å skryte av så tar det på Norsk;)

Uansett feltet i morgen er stort 19 stk veldig gode 1500 m løpere. Omtrent alle fra Lausanne, pluss noen til!

Etter å ha åpna litt vel hardt i Lausanne; 65, 2.09 og passert 1100m på 2.59 blei siste runden litt hard. Skal prøve å ha litt meir is i magen første 800m og jobbe med å avslutte bra.

Uansett føler eg at det er virkelig stort å få løpe her i Paris og eg gleder meg veldig! Stadion tar 80.000 mennesker… Wow! Dette blir gøy:)

Kommentarer
  1. thejibber sier:

    heia ingvill! skal som vanlig heie fra lenestolen og følge nøye med.

    jeg foreslår at du endrer planen din, legg deg først så lenge som mulig, så kan du få et gigantisk bilde av deg i l’equipe på lørdag. Det gamle avisformatet gir muligheter for svææææææææære bilder 🙂 dessuten blir det da lettere for oss tv-tider å notere oss passeringstidene underveis 😉

  2. Sissel sier:

    Lykke til og tvi tvi…… Klem fra mamma

  3. Jonas Folmo sier:

    Bonne chance!

  4. Kristin Lie sier:

    Det blir knallGØY!!!! Heier fra stua her i Roth, Tyskland 🙂 Gi gass superfightingwoman! KLmmm

  5. Marie sier:

    Masse lykke til, Ingvild! Du er kjempeflink!

  6. Ida Fillingsnes sier:

    Gratulerer så mye med strålende løp og god pers, Ingvill! Det var gøy å se på 🙂

  7. Mette sier:

    Grattis Ingvild med flott løp og ny pers! Knallbra!

    Følger med på bloggen din og ønsker deg alt det beste og lykke til i EM! Stå på!

    mvh
    Løpeglad dame i Oslo – Mette

  8. Ida Fillingsnes sier:

    Hei Ingvill! Gratulerer så mye med kjempebra løb og super pers! Det var gøy å se på deg 🙂

  9. Grete sier:

    Hei! Gratulerer med ny pers! Spennende å følge med på den stigende formkurven. Du er et stort forbilde for alle og spesielt for oss oddinger.
    Hilsen Grete

  10. Lise sier:

    heiii 🙂 eg lurte på noken par ting om det du drive på med .
    Eg er veldig interessert i friidrett og eg elskar å springe. Så eg lurte på korleis du trente før du blei profesjonell? Håpe du kan svare :))

Legg igjen en kommentar

