Juli = toppform

Posted: juli 5, 2010 in Uncategorized
Stikkord:

No begynner sesongen å tilspisse seg. De fleste harde øktene er unnagjort og no venter egentlig bare to fantastiske muligheter til å løpe fort på 1500m. Lausanne torsdag og Paris neste fredag, begge Diamond League stevner. Håper kroppen kjennes bra i morgen og at eg får til et godt løp! Følelsen fra forrige DL, i Doha, var jo upåklagelig, så forventer ikkje noe dårligere;)

Når disse stevnene er gjennomført venter EM i Barcelona 27/7-1/8. Så ganske nøyaktig 3 uker til formtoppen skal ankomme kroppen. Føler allerede at det begynner å løsne litt. Med feriestart idag, så blir det fullt fokus de neste ukene. Ferie uten å dra på ferie kan vi vel si! For skal virkelig holde meg mest mulig i ro og kose meg i deilige SommerOslo. Lange frokoster og kjappe treningsøkter i solvarme er tanken…

Men først gjelder det å henge med i feltet i morgen; kanskje eg kan sanke et diamant poeng! Hihi… Det er drømmen!

Kommentarer
  1. Runhild sier:

    Lykke til! Heia!

  2. Ida sier:

    Lykke til Ingvill! Jeg kommer til å heie på deg i Paris. Har sete ved 200m starten. Hvor lenge blir du her? Sommerklem

    • RunIngvill sier:

      Så gøy! Eg drar morgenen dagen etter, men kanskje du kan komme t hotellet vi bor på. Lander nemlig ganske tidlig torsdag. Kanskje du vil jogge litt sammen m meg og så spise middag? Hadde vært veldig koselig!
      Klem

      • Ida sier:

        Ja! Det høres bra ut:) Jeg jobber torsdag kveld, men en joggetur på dagen blir jeg med på. Har fri hele fredag, men da tenker jeg du vil slappe av og forberede deg til løpet. Nummeret mitt er 0033 642 864 895, så kan vi jo høres!

  3. timknut sier:

    Heia Ingvill!
    Lykke til!

  4. Camilla sier:

    Lykke til Ingvill! Stå på!:)

Legg igjen en kommentar

