Fredag er Pizzadag!

Posted: juni 11, 2010 in oppskrift
Tags:

Ihvertfall for meg! Og det er så mye god pizza ein kan laga. Eg har fleire favoritter. Pizzaen på bilde er av de meir utradisjonelle med ein kvit base i form av lett-rømme, hvitløk og ferske urter. Over dette er det strødd ost, stekte kyllingfilet i skiver, litt mais og deilig asparges. Stort sett kan ein bruka det ein har i kjøleskapet. Nesten alle typer grønnsaker, kjøtt og fisk kan brukes sammen med ein god tomatsaus (eller hvit base som her) og mozarellaost så får du ein herlig pizza 🙂

Ein av de mest brukte kjøkkenredskapene eg har (takk Kjetil og Mari for ein flott bursdagsgave noen år tilbake!) er ein pizzaovn! Den brukes stort sett ein gang i uka… For eg lager alltid pizzaen sjølv! Litt av kosen er å bake deigen og glede seg til det ferdige resultatet, men så elsker jo eg å lage mat også då:) Pizzaen blir som om du skulle steike den i ein steinovn. Akkurat som ein italiensk pizza skal være!

Når det kommer til min oppskrift på deig, kan eg ikkje røpe den her endå… Har prøvd meg frem, vi snakker nok over 100 deiger, og har no kommet frem til et veldig godt  smakelig resultat om eg kan si det sjølv. Både ei oppskrift på grov deig, og fin deig begynner no å bli ganske spikra.

I mellomtiden kan du finne ei oppskrift på god pizza her! Eller se i kokeboka vår «Spis Smart»!

Håper du blei litt inspirert.

Kommentarer
  1. Camilla sier:

    Mmm, dette skal jeg prøve!
    Jeg har et spørsmål. Hva slags styrke trener du på overkroppen (Feks armer?).
    Hadde blitt glad for svar 🙂

    • RunIngvill sier:

      Hei! Eg trener 2 økter per uke med sirkeltrening (øvelser for mage/rygg) om vinteren. Noen med medisinball og andre med sånn stor ball. Øvelsene går også på hamstrings og hoftebøyer. Ingen vekter:)

Legg igjen en kommentar

