Måtte bare…

Posted: juni 1, 2010 in 800 m, Bislett Games, Diamond League
Stikkord: , ,

si at leggen var 100 % på baneøkta i dag, og at eg gleder meg utrolig mye til Bislett Games!

Her er startlista:

OKORO Marilyn GBR

KUIJKEN Susan NED

MAKESTAD Ingvill NOR

BALAKHSINA Anna RUS

TAYLOR Celia AFG

CHEBET Winny KEN

SETOWSKA-DRYK Ewelina POL

ZEMBRZUSKA Justyna POL

KOECH Cherono KEN

Feltet er perfekt. Noen av jentene var i VM finalen i Berlin i fjor og har løpt  på 1.58. Mens de fleste har perser fra 1.59 til 2.02. Perfekt! Haren kommer nok til å løpe på 58 sek kan eg tenke meg, så det blir bare å være med fra startskuddet går… Og så på Bislett då! Gleder meg sånn!

PS! Ta turen til Bislett fredag 🙂 Sola skal skinne, og verdens beste utøvere er på startstreken i alle øvelsene!


Kommentarer
  1. Jonny sier:

    det var godt å høyre:-) blir så utrulig spennende:-) gi alt

  2. Tom-Erik Lukkedal sier:

    Hva er målet ditt på fredag?

    • RunIngvill sier:

      Målet er å være med i løpet fra start til mål. Fokusere på å løpe avslappa i god fart, då trur eg resultatet kan bli ganske bra 🙂 Ønsker å være blant de 4 første i mål! Tenker ikkje så mye på tida, for det hjelper meg ikkje til å prestere bra… Å løpe med disse gode jentene (og de fleste av disse 800 m spesialister) vil være ein flott erfaring før European Team Championship i Bergen om to uker. 800 m er også ein øvelse som eg ofte må løpe et par ganger før eg føler det løsner…
      Gleder meg ihvertfall til å løpe på heimabane:)

  3. Camilla sier:

    Det er bra Ingvill!
    Kan dessverre ikke komme til Bislett på fredag :(! Men jeg skal love deg at jeg sitter hjemme foran tven og heier på deg!
    Lykke til! Dette blir gøy!

  4. Vibeke sier:

    Vi kommer, vi skal HEIE og vi gleder oss!

  5. Runhild sier:

    Masse lykke til i dag, Ingvill! Heier på deg:-D

Legg igjen en kommentar

