Flyttet kontoret til senga

Posted: mai 19, 2010 in 3000 m, forberedelser

Grunn: for å få litt hvile foran dagens 3000 m på Bislett!Det er veldig fint å ha ein jobb som kan gjøres fra heile verden; også fra senga. Så lenge det er internett er det muligheter for å jobbe med bloggen vår http://blogg.sunnjenteidrett.no/ eller eg kan skrive artikler osv. Fint å kunne jobbe samtidig som eg lader opp til et løp.

Kveldens løp (kl 1840 på Bislett om du vil komme å heie:) blir spennende. Eg kjenner at sommerfuglene kommer flygende allerede. 3000 m er litt langt, og uvant å presse seg hardt over lengre tid. Men det gjelder vel å dele opp løpet i 3×1000 m og så fokusere på runde for runde. Viktig å finne flyten tidlig i løpet og ikkje bruke for mye krefter første 1000 m… Fra 1000 m til 2500 m er det skikkelig hardt. Det husker eg fra løpet i fjor høst. Var sikker på at eg aldri kom meg til mål. Hmmm… Negative tanker har visst lett for å presse seg inn i hode når eg løper lengre løp.

Ein ting som er kjempe positivt er at heile gruppa vår stiller til start på dagens åpningsstevne: Cecilie løper 600 m, Andreas sin første 800 m på mange år, Kjetil, Johannes, Hanne, Ragnhild og meg løper 3000 m.

Tenke positivt og finne flyten er dagens oppgaver: Håper vi sees på Bislett!

Kommentarer
  1. Camilla sier:

    Lykke til!

Legg igjen en kommentar

