Tips til Holmenkollstafetten

Posted: mai 7, 2010 in Holmenkollstafetten, idrettsernæring, konkurranse, kosthold
Tags:

Tenk at nesten 30 000 av oss skal løpe stafett i morgen. VERDENS STØRSTE STAFETT! Eg gleder meg kjempe masse! Det er så flott at så mange snører på seg løpeskoa og tar imot og avleverer denne stafettpinnen. 1900 lag i de aktive klassene og de ikkje mindre aktive bedriftsklassene.

I eliteklassen trur eg Gular blir den beste klubben om ein samla på menn- og kvinneklassen. Eller jenteklassen kan vi kanskje si ettersom vårt lag har ein gjennomsnittsalder på 23,1 år (tall fra Bjarte Bogstad:). Unge og lovende med andre ord. Bortsett fra at eg trekke veeeeldig opp her… Hihi… Vi kjemper om topp plasseringer ihverfall! Heia alle sammen!

Det er nok mye nerver ute å gå foran morgendagens prestasjoner som måles i etappetider og alle de ein løper forbi (eller blir tatt igjen av). Det er ihvertfall viktig å gjøre det ein kan i forkant av ein konkurranse. Riktig mat og drikke er viktig for at kroppen skal prestere på topp!

Eg har noen tips til kva du bør tenke på før start:

Legg igjen en kommentar

