Balansekunst

Posted: april 14, 2010 in frisk, motivasjon, restitusjon
Stikkord: ,

På plass i Oslo igjen (bilde er fra St. Hanshaugen igår som viser nydelig vårvær) Nye dager med jobbing, trening, soving og spising… Sa noen kjedelig? Det er definitivt ikkje min definisjon. Men ordet balanse er nært knytta til hverdagen min. Og jammen blei det ikkje ein liten ubalanse her når eg kom tilbake.

Det klassiske har skjedd; heim fra treningsleir der kroppen har fått mye kvile men også stor belastning fra trening med høy intensitet. 3 uker med trening som aldri eg har klart å gjennomføre tidligere (som er nødvendig for at eg skal klare å nå målene mine som er satt for sesongen) og så kommer eg heim. Kroppen er selvfølgelig sliten og treningen roligere noen dagen. Likevel har eg fått vondt i halsen og ein liten forkjølelse.

Klimaet er annerledes osv. Men UTROLIG IRRITERENDE! Uansett; blir ihvertfall rolig trening idag også. Sognsvann Rundt får vente på seg… Håper å være klar til terskeløkt imåra! Rolig jogg i sola idag:)

Gleder meg ihvertfall til å lage ein av yndlingsmiddagene mine i kveld! Skal blogge oppskrift og bilder seinere.

Legg igjen en kommentar

