1 dag til avreise

Posted: mars 19, 2010 in treningsleir
Stikkord:

I morgen reiser eg til Portugal!

Eg gleder meg veldig til å sette meg på flyet og ha tre uker med fullt fokus på treningen. Men før det må eg:

– vaske klær
– pakke
– rydde
– skrive reiseregning
– sende ut noen fakturaer
– gå tur med søte hunden til mamma og pappa

Puh… Som sagt; eg gleder meg til eg sitter på flyet! Våkna med vond hals i dag, og har derfor ikkje trent. Bare fokus på å bli frisk de neste dagene. Litt skummelt med flyreise i morgen, men eg satser på at eg føler meg bedre i morgen 🙂

Det er mange norske utøvere som skal nedover i påsken, blant annet mange fra klubben min Gular. Då er det bare å organisere treninger sammen der nede. Gleder meg til å løpe både på tartanen, terrengløypa og grusveiene… Ja, det blir jo mange kilometer som skal løpes (i vidt forskjellig fart!) før nesa vendes heim igjen til forhåpentligvis ein strålende vår i Oslo!

No må eg komme meg i gang med arbeidet som venter, slutt på drømmingen…

Kommentarer
  1. Hanne Lyng sier:

    Bli frisk!
    Hadde nesten glemt den gule Buff’en til Lars…:) Artig! Vi sees 1.april.

  2. RunIngvill sier:

    Vi sees 1. april! Håper det ikkje er ein aprilsnarr 😉
    No er eg ferdig å pakke og skal ut å lufte meg ein tur. Halsen kjennes bra ut, men har litt vondt på auga (som sist)… Hmf…

    KLEM

Legg igjen en kommentar

