Dette kom i posten…

Posted: mars 6, 2010 in Friidrett, innendørs VM Doha
Stikkord: ,

Må bare innrømme at det er litt rart å se seg sjølv på forsida av et magasin. Sjølv om dette bare er Friidretts eget blad, blir eg litt «flau» når det plutselig dukker opp forskjellige steder.

Men i tillegg gir det definitivt ein bekreftelse på at det går veldig bra med løpingen om dagen… Innendørssesongen er over for min del. Ingen tur til Doha og innendørs VM. Då hadde innendørssesongen rett og slett blitt for lang, og eg har masse som skal videreutvikles i treningen frem mot juni/juli. Då er tida kostbar.

No er det hard treningsperiode med masse terskel som gjelder. Ihvertfall de to neste ukene, før vi gjør noen endringer på programmet igjen. Det er stadig endringer. Noe som gjør det enkelt å fokusere på hver økt. Følelsen av at eg bare skal gjøre denne økta i de neste 3 ukene, får meg til å stå på ekstra. Både på sjølve økta og i forberedelsene til øktene. Som f. eksempel å holde meg frisk og at beina har bra muskulatur (då må det brukes tid på massasjebenken). Har ikkje råd til å gå glipp av noen økter når eg skal løpe ordentlig fort til sommeren…

Legg igjen en kommentar

