Perfekt søndag

Posted: februar 28, 2010 in langrenn, skitur

Med fare for å virke litt «kjerring» så vil eg si at ein perfekt søndag er å stå opp litt tidlig sitte og spise ein rolig frokost. Ferskt brød med deilig pålegg, ein kopp te. I tillegg til ein sterk americano lagd på kaffemaskino vår. Blad litt i Aftenposten….
Etterfulgt av smøring av ski, ofte er det Frode som gjør dette, blir best då… Både gliden og feste:) gode ski er virkelig avgjørende for ein topp dag i Marka!
Så er det et mål å komme seg ut før alle andre. Det er deilig å gå «aleine» i nypreppa løyper. Idag møtte vi løypemaskina når vi hadde gått 10 minutter. Sånt blir eg glad av!
Det er deilig å gå på ski. Frisk luft og flott natur gir inspirasjon og mange tanker får flyte fritt. At det lukter komler (vestlands spesialitet) når eg kommer inn døra til mamma og pappa på Frysja er heller ikkje feil. Fantastisk! Eg gleder meg masse til middag!
Og måtte resten av denne søndagen bli like bra som starten.

Kommentarer
  1. Kjetil sier:

    mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm….. KOMLER!

Legg igjen en kommentar

