Dårlige løpeforhold ute

Posted: februar 24, 2010 in vær
Stikkord: , , ,

Det er snø, masse snø og skikkelig kaldt i Oslo (og de fleste andre steder i Norge) om dagen. Og sånn har det være i mange uker no. Å løpe ute er dermed uaktuelt for meg!
Ka gjør eg då?
– går langrenn, minst 1 tur i uka. Perfekte skiforhold i Oslomarka:)
– løper all terskelintervall på mølla. Mellom 2 og 4 økter i uka
– trener inne på Bislett: ei sprintøkt og ei kontrollert fartsøkt
– i tillegg til et par styrkeøkter i uka og noen rolige løpeturer av kortere varighet
Ja, så eg får gjort alt eg skal! Heldigvis kan eg løpe med hyggelige utøvere som er både på nivå over og under meg på alle mølleøktene, for disse kan bli litt kjedelige uten godt selskap;)

Kommentarer
  1. Hanne Lyng sier:

    Hmm, møkkalei forholdene jeg også:(
    Men det er jo bra at vi hvertfall har noen muligheter med mølle og Bislett da…
    Kanskje vi sees i kveld? Er der oppe ved halv fem-tiden!

  2. Jonny sier:

    Komme rett fra Gran Canaria og mølla står i kjelleren:-) men ka blei passering 1500m, på mile i Birmingham. Rundt 4.10?

    • RunIngvill sier:

      Har det vært bra treningsleir? Fikk passeringstid på 4.11.0. Så bra siste 109 m;) uansett pers på 1500 m også! Skal du ut å reise i påsken også?

      • Jonny sier:

        Treningsleir og treningsleir, 1økt for dagen. Feira 60års dag til pappen så var planlagt ei rolig veke. Ellers blir eg heime i påsken og satse på å gå i fine løyper på hildalsstølen (kjøre løype sjølv) Dokke då? Odda eller treningsleir?

      • RunIngvill sier:

        Er mye snø her no, så litt fristende å trekke sydover… Ski er bra trening i januar og februar, men er jo litt andre ting som står på programmet fremover:) Kossen går det med foten din, heilt bra?

      • Jonny sier:

        Seig sak det med foten, men på mølle går det bra (høg fart og). Hadde godt av rolig veke i syden. Piggsko litt unna enda. Kjekt å følge med på sida di. Du e flink med oppdateringa:-)
        Ja blir nok færre skiøkter på deg framover, men god trening for løpere er det heil sikkert. Mindre ski på meg og no. Må etter hvert skaffe meg litt løpsøkonomi:-) Langt til seljestad frå Hovland og 🙂

Legg igjen en kommentar

