Husker din sko deg?

Posted: februar 13, 2010 in Løpesko, NIKE LunarElite+
Stikkord: , ,

Min sko husker meg! Det er jo ihvertfall bra at noen du har så tett på deg har nettopp denne funksjonen…

Fikk disse NIKE LunarElite+ på onsdag og har løpt noen turer med de både ute og inne på mølla. For meg er dette en mengdetreningsko som tar over for Lunar Trainer som har vært favoritten min det siste året.

Ok tilbake til memory funksjonen i skoen. Det er nemlig helkappa som husker igjen formen på foten min. På bilde kan du se at det er feltet som har lysblå prikker. Det er en type «memory foam» som gir ein veldig god passform på helen. Noe som er spesielt viktig for meg ettersom eg har hatt ein del problem med helene mine. Blant annet ein operasjon av Haglunds hel noen år tilbake.

At kolleksjonen er rosa er heller ingen bakdel! Må si at eg liker designet veldig godt og de passer veldig godt til konkurransedrakta mi;)

Så disse anbefales!

Kommentarer
  1. jonny sier:

    Vente på et par av disse eg og, glede meg:-)

  2. RunIngvill sier:

    Eg liker de ihvertfall veldig godt! Sjølv om de blei bytta ut med skisko idag… Håper du får dine snart:-)

Legg igjen en kommentar

