Take-off

Posted: februar 2, 2010 in innendørsstevne, Løp, motivasjon
Tags:

Sitter i flyet på vei til Düsseldorf no. Litt problemer med ein vannlekasje, så då blir eg sittende i flysete litt til. Men det er greit!
Alltid litt stress før eg har kommet meg ut av huset når eg skal på tur, men med ein gang eg sitter på flytoget roer eg meg. Kommer i ein tilstand der eg ikkje kan påvirke ting. Er flyet forsinka, må eg vente. Har eg glømt noe, må eg kjøpe det når eg kommet frem… «Bare å ta til seg de inntrykkene som gir deg energi» fikk eg et råd om. Nettopp det gjør eg no; samler energi til løpet i morgen.
No har vi take-off!

Kommentarer
  1. Cecilie sier:

    Lykke til i morgen Ingvill! Bare å følge opp Kjetil sitt løp i Wien så blir dette veldig bra 🙂

  2. Ida sier:

    Lykke til i morgen Ingvill!! Jeg krysser fingrene for deg:)

  3. Ida sier:

    Du løper jo bare fortere og fortere!! Det er kjempe gøy Ingvill! Blir så glad på dine vegne:) Når er neste løp?
    Jeg har det veldig bra. Kom akkurat tilbake til Paris etter noen uker ferie mellom semestrene på skolen. Trives veldig godt her! Blir ikke så mye løping på meg, selvom jeg veldig gjerne skulle ønske det var mulig. Kanskje senere.. vet jo aldri.
    Lykke til videre med sesongen og ikke minst VM! Jeg følger spent med:)
    Stor klem

Legg igjen en kommentar

