I går opplevde eg noe morsomt… Eg satt hos frisøren og kikka i noen blader som låg der. Blant annet Det Nye… Det er kanskje ikkje det bladet eg leser fra perm til perm, men ihvertfall så stoppa eg opp og leste litt på kostholds- og treningssidene. Der stode det noe om kosthold i forbindelse med treningsøkta. Selvfølgelig blei eg nysjerrig og leste videre. Eg var veldig enig i hva som stod der og satt og nikka litt for meg sjølv. Da kom det; «….sier fra Ingvill Måkestad Bovim til klikk.no.» Måtte smile der eg satt!

Her er forresten link til intervjuet, visst du blei nysjerrig på kva tipsene rundt treningsernæring var!

Klikk.no

Legg igjen en kommentar

