So long

Posted: januar 25, 2010 in konkurranse, langrenn, sesong, skitur
Tags: , , ,

Siste terskeløkt er gjennomført på grusen her på Lanzarote og dermed er tre ukers treningsleir over, og eg forflytter meg nordover til kalde Norge igjen. Treningsleiren har vært veldig bra!

Akkurat no gleder eg meg masse til å komme heim til det vanlige livet mitt. Familien min, vennene mine (har jo noen av vennene mine her nede også) og jobben. Men glatte vinterveier kan eg være foruten. Det blir nok ein del kilometer på mølle fremover. Med avbrekk av konkurranser, som blir veldig spennende. Altså venter en blanding av mølleløping, konkurranser og skiturer i Nordmarka de neste ukene. Ein flott blanding!

Kommentarer
  1. Hanne Lyng sier:

    Hey, miss you!
    Gikk turen hjem bra? Høiby og jeg greide oss bra. Men litt sliten nå og ikke spesielt inspirert til løpetur i snøen…

    Vi sees torsdag!

Legg igjen en kommentar

