Hanne og eg jobber på mac

Eller, det er egentlig ikkje heilt riktig… Som en del av satsingen frem mot EM i Barcelona til sommeren har eg gått ned til å jobbe 50 % fom 1. januar. Jobben min som ernæringsfysiolog i Sunn Jenteidrett er ganske fleksibel, ettersom mye av jobbingen er å skrive artikler, lage kokebok (som eg jobber med no) og oppdatere hjemmesida. Dette er jobb eg kan gjøre fra kor som helst, også fra Casaen her i Puerto Calero. Daglig Skyping med sjefen min, Else-Marthe Sørli Lybekk, gjør at vi kan opprettholde koordineringen av diverse gjøremål.

Dagene her starter med frokost klokka 08 og jobbing frem til kl 10. Da er alle klar for trening. Idag er det lengre terskeldrag som står på programmet. Så er det lunsj og litt meir jobbing fra verandaen i sola. Deilig!

Kommentarer
  1. Frode sier:

    Hardt med lørdagsjobbing da, eller vet dere hvilken dag det er..? Ser vondt ut…

Legg igjen en kommentar

