Stopp!

Posted: januar 21, 2010 in 1500 m, 3000 m, 800 m, bane, laktat, Løp, skader, stafettsko, terskel, trening
Stikkord: , , ,

Eg er inne i den tredje uka her på Lanzarote. De to første ukene gikk veldig bra. Har trent det samme som eg gjorde de to midterste ukene i desember. Mye er fremdeles terskelfart (som kontrolleres nøye med laktatmålinger), men med innslag av sprint og ei økt som er mer i 3000 m, 1500 m og 800 m fart. Kroppen kjennes bra og eg er nok sterkere no enn noen gang.

Men så; de siste dagene har eg hatt litt vondt på innsida av leggen. En liten betennelse som har kommet av løping på grus som definitivt er et  annerledes underlag enn båndet på woodway-møllene… Det er ikkje så mye som skal endres på før det dukker opp litt problemer. Spesielt ikkje når ein trener så mye som no. Da er det bare å kaste inn hånklede noen dager. Noe eg heldigvis har lært meg! Så idag er eg igjen klar for å kjøre ei baneøkt, men i stafettsko. Luna Racer blir dagens valg. Oppdaterer hvordan det gikk når økta er unnagjort!

So long!

Legg igjen en kommentar

